REKLAMA
REKLAMA

Rozwój segmentu szampanów smakowych

Autor: portalspozywczy.pl 27 grudnia 2011 11:06

W segmencie alkoholi dedykowanych kobietom, dominują obecnie produkty zaadaptowane z marek typowo męskich, takich jak piwo czy wódka. Ponieważ kobiety to bardzo wymagające konsumentki, które zwracają uwagę na wiele elementów, których nie dostrzegają mężczyźni, produkt przeznaczony dla kobiet musi być indywidualnie i w stu procentach dostosowany do ich złożonych oczekiwań - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Katarzyna Brodowska, Senior Brand Manager marki Fiore (Ambra SA).

REKLAMA

Jak tłumaczy Katarzyna Brodowska, przeprowadzone badania wykazały ogromny potencjał zawarty w niezagospodarowanej dotychczas niszy, definiowanej jako szampan smakowy. - Stanowi ona olbrzymią szansę na wzrost sprzedaży w kategorii win musujących dzięki pozyskaniu użytkowniczek z innych kategorii, takich jak piwa smakowe czy RTD oraz całoroczną rotację nie uzależnioną od sezonu - dodaje.

Jej zdaniem możliwości sprzedażowe związane z rozwojem segmentu szampanów smakowych najlepiej obrazują sukcesy na rynkach krajów Europy Zachodniej, jak Francja czy Niemcy, gdzie od kilku lat dużym powodzeniem i popularnością cieszą się kobiece wersje szampana z sokiem. Ten trend powoli dociera również do Polski i jak wskazują badania, będzie się dynamicznie nasilał.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA