Rynek makaronów w Polsce zanotował 2 proc. wzrost w ujęciu ilościowym

Autor: pr 19 lutego 2014 10:05

Według analiz zaczerpniętych z najnowszego raportu Nielsen, w okresie od grudnia 2012 roku do listopada 2013 roku, rynek makaronów w Polsce zanotował 2 proc. wzrost w ujęciu ilościowym i 3 proc. w ujęciu wartościowym w stosunku do poprzedniego okresu. Przewiduje się, że trend ten utrzyma się w 2014 roku.

Makaron na rynku produktów zbożowych w Polsce należy do jednej z najczęściej kupowanych grup towarowych i w odróżnieniu od wielu innych produktów spożywczych, jego sprzedaż nie spadła podczas kryzysu. 

- Jakość makaronu spożywanego w takiej formie ma znacznie większe znaczenie, na co konsumenci coraz częściej zwracają uwagę. Ze względu na ten właśnie fakt oraz wartość sektoru makaronów na polskim rynku w ostatnim roku - 921 mln zł, zdecydowaliśmy o intensyfikacji naszych działań sprzedażowych i komunikacyjnych, odpowiadając na realne potrzeby konsumentów - mówi Marcin Strzelecki, market manager polskiego oddziału włoskiej firmy Barilla.

W związku z intensywnym rozwojem firmy i przewidywaną dynamiką wzrostu polskiego rynku makaronów, na luty 2014 roku planowane jest wsparcie reklamowe w postaci szeroko zakrojonej, wizerunkowej kampanii telewizyjnej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10794

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane