REKLAMA
REKLAMA

Rynek mięsa mielonego: Konsumenci wracają do produktów markowych

www.portalspozywczy.pl 30 października 2015 14:28

Aktualnie obserwujemy powrót konsumentów do produktów markowych. Wybierają oni mięso znanych producentów. Kupno produktów od liderów rynku gwarantuje dużo większą powtarzalność produktu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Pawelczak, rzecznik Grupy Animex.

REKLAMA

Konsumenci nauczyli się, że potrawa, która raz wyszła bardzo smaczna na bazie jednego mięsa może się nie udać przy zastosowaniu innego mięsa. - Mięso mielone jest produktem obarczonym dużą nieufnością, dlatego też konsumenci najchętniej kupują je w hermetycznych tackach map, gdzie mogą sprawdzić datę produkcji i datę przydatności do spożycia – tłumaczy Andrzej Pawelczak. - Jest to trwały i wygodny sposób pakowania. Zapewnia przedłużenie trwałości produktu i większą higienę zakupu, chroniąc mięso przed zakażeniami mikrobiologicznymi oraz zanieczyszczeniami mechanicznymi oraz chroniąc inne produkty spożywcze przed kontaktem z mięsem – wyjaśnia.

- Konsumenci kupujący produkty podawane na życzenie, czyli „zza lady” sami wybierają kawałek mięsa, który zostanie zmielony. Tak samo dobre mięso, ale z potwierdzoną oryginalnością, marka-producent, i identyfikacją w postaci nr partii i terminów przydatności do spożycia mogą otrzymać w tacce map. Dlatego też procent konsumentów proszących o zmielenie konkretnego mięsa jest znikomy – dodaje.

 

Więcej na portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA