Rynek piwa nie powinien znacząco zmienić się w tym roku

Autor: dlahandlu.pl 4 stycznia 2010 13:39

- Rynek piwa jest nasycony, jego wielkość nie powinna znacząco zmienić się, ani wzrosnąć ani zmaleć, w przyszłym roku - twierdzi Beata Pawłowska, dyrektor generalna Royal Unibrew Polska Sp. z o.o.

Także cena piwa nie powinna zamieniać się gwałtownie w przyszłym roku. Jednak wśród konsumentów pojawia się zapotrzebowanie na nowości: nowe marki piwa, nowe smaki.
- Są oni w stanie zapłacić więcej za nowość. Butelki powinny utrzymać swoją dominującą pozycję rynkową. Raczej nie zagrożą jej plastikowe opakowania o większej pojemności, które cały czas są traktowane przez klientów raczej jako ciekawostki - twierdzi Beata Pawłowska
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Ślązak 2010-02-03 00:29:53

    Kobieta co się nie zna na niczym. Jakie nowe marki i smaki? Co pani za głupoty pisze. Kto to dziś kupuje wasze wynalazki ? Chcieliście zrobić piwo Brok ogólnokrajowe i co ? klapa, następny Cooler i jego nowy smak Jabłkowy - tylko się terminuje na sklepach ... Kolejne wynalazki na ROWie Rybnicki Porter - klapa, Złoty - klapa, Strong - klapa - piwo Łomża ogólnokrajowe - zaraz będzie następna klapa. Nic tylko wydajecie kasę na coś na co nie macie pojęcia w tej firmie, normalnie mi was żal, bo przez takie wasze nieudolne decyzje dobijacie firmę do dna, aż się dziwię, że Duńczycy jeszcze was sponsorują ....

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane