Rynek piwa przestaje mieć charakter sezonowy

Autor: rp.pl 28 października 2015 20:10

Producenci piwa próbują skusić klientów urozmaiconą ofertą. To powoli sprawia, że rynek piwa przestaje mieć charakter wyłącznie sezonowy – podaje serwis rp.pl.

Jak mówi w rozmowie z rp.pl Beata Ptaszyńska - Jedynak, rzecznik firmy Carlsberg Polska, w okresie jesieni i zimy konsumenci wybierają piwne specjalności o wyrazistych smakach i aromatach, często chmielowych, owocowych, korzennych, przyprawowych. Chętniej sięgają również po piwa ciemne i mocne. To zwiększone zainteresowanie specjalnościami powoduje, że jesień i zima stają się coraz ciekawszym czasem dla browarów.

Browary muszą stawiać na nowości o każdej porze roku, ponieważ rynek piwa po latach szybkiego rozwoju w Polsce już nie rośnie. Co więcej konsumenci są coraz bardziej wymagający, a to oznacza, że browary muszą walczyć o rynek przez cały rok, a nie tylko latem – czytamy w serwisie rp.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane