Rynek proszków skurczył się o 6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 4 sierpnia 2010 15:35

Rynek proszków skurczył się o 6 proc.

Sektor dóbr konsumpcyjnych odnotował spadki sprzedaży spowodowane ograniczaniem konsumenckiego popytu. Dla przykładu - rynek proszków do prania skurczył się w skali regionu o 6-10 procent, a produktów do koloryzacji włosów o 6 procent - informuje firma Henkel w komunikacie

Zdaniem przedstawicieli firmy w Eropie Środkowo-Wschodniej panuje niezwykle silna konkurencja, która wymusza stosowanie strategii „codziennie niskich cen". W rezultacie ceny spadły już o 20 proc. w porównaniu z 2009 r.

Pomimo tego oddział Henkel CEE odnotował jako całość jednocyfrowy wzrost wartości sprzedaży liczony w walutach lokalnych oraz jednocyfrowy wzrost wyrażony w euro. Henkel oferuje m.in. takie marki jak Persil, Schwarzkopf  i Loctite.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11097

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane