Rynek słodyczy: Potencjał w markach premium i edycjach limitowanych

www.portalspozywczy.pl 29 sierpnia 2016 15:26

Na nasyconym polskim rynku słodyczy producenci stoją w obliczu sporych wyzwań, ale widzą potencjał np. w edycjach limitowanych, w produktach dedykowanych specyficznym grupom, a także w innowacyjności i nowych segmentach. Konsumenci poszukują zaś m.in. produktów premium, czy przeznaczonych na prezent - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman, dyrektor sprzedaży i marketingu Lotte Wedel.

- Powszechny jest także trend związany z poszukiwaniem przez konsumentów produktów z segmentu premium, a także tymi przeznaczonymi „na prezent”, np. pralinami o wyszukanych smakach, wykonanych ze składników najwyższej jakości. Klasyczne wyroby producenci często starają się urozmaicać dodając do nich nieoczywiste, mniej popularne dodatki, jak na przykład owoce sezonowe. Często takie niestandardowe produkty pojawiają się jako edycje limitowane – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Herman.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane