Rynek słodyczy: Pozycję umacnia tzw. sprzedaż luzowa

www.portalspozywczy.pl 1 września 2016 14:50

Na rynku słodyczy w Polsce umacnia pozycję tzw. sprzedaż luzowa - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz, prezes Zakładów Przemysłu Cukierniczego Bałtyk.

- Opisując obecną sytuację na rynku słodyczy nie można zapominać, że silnie ugruntowała się ostatnio sprzedaż luzowa w formie kartonów zbiorczych 5-7 kg eksponowanych w sklepach na stendach przygotowanych przez producenta – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Konrad Mickiewicz.

- Na początku charakterystyczna jedynie dla dyskontów aktualnie obecna jest we wszystkich formatach sklepów – dodaje prezes ZPC Bałtyk.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane