PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Rynek sosów, przypraw i dressingów będzie wart ok. 4,5 mln zł

Autor: Euromonitor 25 września 2014 12:22

Zdaniem ekspertów z Euromonitora Polacy są coraz bardziej otwarci na nowe smaki i eksperymenty w kuchni. W rezultacie używają coraz szerszej gamy sosów, w tym nietradycyjnych produktów, takich jak np. sosy na bazie soi. Najbardziej popularnymi sosami mokrymi w Polsce są ketchup i majonez.

Z kolei najpopularniejszymi kanałami dystrybucji sosów i ketchupów w Polsce są małe sklepy spożywcze, dyskonty, supermarkety. 

Według danych firmy Euromonitor rynek sosów, przypraw i dressingów w Polsce w 2014 r. będzie wart ok. 4,5 mln zł.

Z tego 2,2 mln zł stanowić będzie sprzedaż sosów do gotowania, 1,4 mln zł stołowe sosy, 0,52 mln zł produkty marynowane, 0,38 ml zł pasty i przeciery pomidorowe. Firmami, które działają m.ni. w sektorze sosów i przypraw i generowały największe przychody ze sprzedaży w 2013 r. były takie np. jak: Unilever, Nestle, McCormick&Co, Agros Nova oraz Heinz. Z kolei jeśli chodzi o pięć największych brandów z kategorii sosów, dressingów i przypraw Euromonitor wskazuje na takie marki jak odpowiednio: Winiary, Knorr, Kamis, Pudliszki, Rolnik i Kotlin.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • RD 2014-09-25 15:17:14

    Chyba się im trochę te cyferki rozjechały.....

    4,5 mln zł - kto by się interesował takim rynkiem? Unilever, Nestle....??? Żarty jakieś

  • Zainteresowany 2014-09-25 15:03:03

    Witam, Wydaje mnie się, że Euromonitorowi, pomyliły się wartości rynku i wartości poszczególnych grup towarowych

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11458

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane