Selgros hurtownią o największym udziale w promocji wódek

2 marca 2012 14:22

Selgros hurtownią o największym udziale w promocji wódek

Selgros jest liderem w promocji wódek w formacie hurtowni i cash&carry. W styczniu 2012 udział ten wyniósł 49,4 proc. i był wyższy o 28,7 pkt niż w 2011.

Na drugim miejscu uplasował się Eurocash z udziałem 27,9 proc. (spadek o 10,4 pkt), a następnie Makro z udziałem 13,9 proc. (spadek o 27,1 pkt) i Tradis - udział 7,6 (wzrost o 7,6 pkt).

W kategorii wódki średnia cena produktu w styczniu 2012 roku wynosiła 92,27 zł. W tym miesiącu 17,1 proc. produktów zostało wspartych mechanizmami promocyjnymi, co w stosunku do 2011 roku oznacza wzrost o 13,9 pkt.

W okresie luty 2011-styczeń 2012 największa aktywność promocyjna produktów z kategorii "wódki" nastąpiła w: listopadzie, marcu, maju, czerwcu oraz wrześniu. Najmniejsza w miesiącach: lipiec, sierpień, październik.

W styczniu 2012 produktami o największej intensywności promocyjnej w kanale hurtownie/cash&carry były: Wodka Wyborowa Smaki Świata Citrus Squeeze (500 ml), Smirnoff Vladimir (500 ml), Bols Vodka (500 ml) oraz Wodka Starogardzka (500 ml).

Analiza przeprowadzona na gazetkach handlowych formatu Cash & Carry
źródło: Hiper-com

 

 

 

 

Zobacz gazetaki promocyjne sieci na www.promocjada.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane