REKLAMA
REKLAMA

Seniorzy to coraz atrakcyjniejsza grupa konsumentów

Autor: Puls Biznesu 13 lutego 2013 09:07

Producenci żywności przyglądają się rynkowi produktów dla seniorów. Wprowadzenie produktów dedykowanych specjalnie osobom starszym zapowiadają między innymi Nestle i Agros Nova. Szykuje się przełom w tym segmencie - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA
Zdaniem Moniki Kolano-Wysokińskiej, seniorzy, definiowani jako osoby w wieku 50+, to coraz bardziej atrakcyjna grupa konsumentów. Nieduże dotąd zainteresowanie tą grupą to efekt między innymi mitu biednego emeryta. Tymczasem, według badań Millward Brown, w 2030 roku grupa ta będzie stanowić aż 45 proc. polskiego społeczeństwa. Seniorzy, w coraz większym stopniu stają się grupą o odpowiedniej sile nabywczej.

W Europie Zachodniej są już produkty dla takich osób: kosmetyki, kolekcje ubrań, żywność funkcjonalna, a nie tylko preparaty witaminowe czy leki, jak obecnie w Polsce - czytamy w Pulsie Biznesu


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA