Sezonowość napojów może sięgnąć nawet 200 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 21 kwietnia 2009 12:19

Sezonowość napojów może sięgnąć nawet 200 proc.

- Sezonowość oddziałuje na wszystkie produkty i kategorie spożywcze - a w szczególności na napoje chłodzące. W zależności od kategorii i aktualnej pogody może ona wynosić od 30 do nawet 200 proc. - powiedziała serwisowi portalspożywczy.pl Edyta Bach, z Hoop Polska.

Aby zmniejszyć wahania sezonowości sprzedaży firma Hoop stosuje różnorakie metody. - W okresie jesienno-zimowym dodatkowo proponujemy limitowane „sezonowe" edycje produktów. Jesteśmy obecni z reklamami w telewizji, prasie etc. Na ten okres przygotowujemy także promocje konsumenckie, podtrzymujące wysoką sprzedaż produktów - mówi Edyta Bach.

Portfolio produktów Hoop Polska obejmuje napój typu cola - Hoop Cola, linię napojów owocowych Jupí, syropy Paola, napój dla dzieci Jupík, naturalną wodę mineralną Arctic, napój energetyczny R20.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11170

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane