REKLAMA
REKLAMA

Sieci przed Wielkanocą zamawiają słodycze okolicznościowe

Autor: Rzeczpospolita 31 marca 2009 10:06

Firma Nielsen podaje, że od lutego 2008 r. do stycznia 2009 r. wydaliśmy na słodycze czekoladowe niemal 4,3 mld zł, czyli o 13,5 proc. więcej niż rok wcześniej. O nieco ponad 17 proc., do ok. 1,33 mld zł, zwiększyła się natomiast sprzedaż ciastek.

REKLAMA

Rzeczpospolita informuje, że pomimo kryzysu tradycyjnie udany powinien być okres świąteczny. Przypada nań co roku od 8 do 10 proc. całorocznej sprzedaży branży. - W tym roku mamy więcej zamówień ze strony sieci niż przed ubiegłorocznymi świętami wielkanocnymi - wyjaśnia Dąbrowiecki, prezes spółki Storck Polska.

Zwiększenia sprzedaży w okresie Wielkanocy oczekuje Nestle Polska. Prognozuje, że może być ona od 2 do 3 proc. wyższa niż w ubiegłym roku.

Spodziewając się większego popytu, większość firm wprowadziła ofertę wielkanocną. - Jak co roku odnotowujemy zwiększone zainteresowanie produktami świątecznymi - mówi Marta Pokutycka, kierownik komunikacji w Cadbury Wedel.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12518

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA