PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Sieci przed Wielkanocą zamawiają słodycze okolicznościowe

Autor: Rzeczpospolita 31 marca 2009 10:06

Firma Nielsen podaje, że od lutego 2008 r. do stycznia 2009 r. wydaliśmy na słodycze czekoladowe niemal 4,3 mld zł, czyli o 13,5 proc. więcej niż rok wcześniej. O nieco ponad 17 proc., do ok. 1,33 mld zł, zwiększyła się natomiast sprzedaż ciastek.

Rzeczpospolita informuje, że pomimo kryzysu tradycyjnie udany powinien być okres świąteczny. Przypada nań co roku od 8 do 10 proc. całorocznej sprzedaży branży. - W tym roku mamy więcej zamówień ze strony sieci niż przed ubiegłorocznymi świętami wielkanocnymi - wyjaśnia Dąbrowiecki, prezes spółki Storck Polska.

Zwiększenia sprzedaży w okresie Wielkanocy oczekuje Nestle Polska. Prognozuje, że może być ona od 2 do 3 proc. wyższa niż w ubiegłym roku.

Spodziewając się większego popytu, większość firm wprowadziła ofertę wielkanocną. - Jak co roku odnotowujemy zwiększone zainteresowanie produktami świątecznymi - mówi Marta Pokutycka, kierownik komunikacji w Cadbury Wedel.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11193

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane