Słone przekąski, piwo, napoje i wódka spożywczymi hitami Euro 2012

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 26 czerwca 2012 10:30

Spożywczy niezbędnik kibica podczas Euro 2012 to przede wszystkim słone przekąski i lodówka pełna piwa. Potwierdza to Polska Izba Handlu, która przeprowadziła badania wśród małych handlowców. Wynika z nich, że w czasie rozgrywek te towary w największym stopniu znikają ze sklepowych półek - czytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Sprzedaż chipsów, paluszków czy orzeszków wzrosła w niektórych regionach nawet dwukrotnie. Przykładem może być Wrocław, gdzie sklepy sprzedały ich o 83 proc. więcej w porównaniu z 2011 r. - wyjaśnia na łamach "DGP" Maciej Ptaszyński, dyrektor generalny Polskiej Izby Handlu.

Jak dotąd kibice wypili też o 50 proc. więcej piwa oraz o 12 do 25 proc. więcej soków i napojów.

Jak podaje "DGP", sprzedaż alkoholu wzrosła o ok. 8 proc. w porównaniu z zeszłym rokiem. Największym powodzeniem cieszą się tanie czyste wódki, choć wzrosła też sprzedaż win i ready to drink.

Mimo to handel nie zarobi na Euro 2012 kokosów. Pozostałe kategorie produktów sprzedają się podobnie jak w roku ubiegłym, mimo że sklepikarze nie podnieśli cen, jak pierwotnie planowali - czytamy w "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane