Słone przekąski pozwolą więcej zarobić

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2009 12:24

Wartość polskiego rynku słonych przekąsek na przestrzenie ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 10,6 proc. - wynika z badań firmy MEMRB IRI. W tym samym czasie poziom sprzedaży słonych przekąsek pod względem wagi wzrósł jedynie o 3 proc. Według analityków oznacza to, że ceny za kilogram produktów dynamicznie rosną. Ten wzrost może przełożyć się na wzrost zysków uzyskiwanych przez handlowców z tej kategorii produktów. Tym bardziej, że badacze przewidują w najbliższym czasie utrzymanie się tego trendu.

Polski rynek słonych przekąsek ma wartość 1,76 mld złotych. Rok temu było to 1,59 mld złotych. Poziom sprzedaży wynosi obecnie 81,7 mln kg, podczas gdy rok temu 79,3 mln kg.
Specjaliści dzielą słone przekąski na: chipsy i snacki (przypada na nie 67,6 proc. sprzedanych produktów), paluszki i precelki (14,4 proc.), orzechy (12,9 proc.), krakersy (4,5 proc.) i popcorn (0,5 proc.).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10809

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane