REKLAMA
REKLAMA

Słone przekąski pozwolą więcej zarobić

Autor: dlahandlu.pl 16 grudnia 2009 12:24

Wartość polskiego rynku słonych przekąsek na przestrzenie ostatnich 12 miesięcy wzrosła o 10,6 proc. - wynika z badań firmy MEMRB IRI. W tym samym czasie poziom sprzedaży słonych przekąsek pod względem wagi wzrósł jedynie o 3 proc. Według analityków oznacza to, że ceny za kilogram produktów dynamicznie rosną. Ten wzrost może przełożyć się na wzrost zysków uzyskiwanych przez handlowców z tej kategorii produktów. Tym bardziej, że badacze przewidują w najbliższym czasie utrzymanie się tego trendu.

REKLAMA

Polski rynek słonych przekąsek ma wartość 1,76 mld złotych. Rok temu było to 1,59 mld złotych. Poziom sprzedaży wynosi obecnie 81,7 mln kg, podczas gdy rok temu 79,3 mln kg.
Specjaliści dzielą słone przekąski na: chipsy i snacki (przypada na nie 67,6 proc. sprzedanych produktów), paluszki i precelki (14,4 proc.), orzechy (12,9 proc.), krakersy (4,5 proc.) i popcorn (0,5 proc.).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA