Soki jednodniowe warto sprzedawać w handlu tradycyjnym

Autor: portalspozywczy.pl 10 grudnia 2009 09:18

Soki jednodniowe warto sprzedawać w handlu tradycyjnym

Kolejna firma wprowadza na rynek soki jednodniowe. Konkurentem Marwitu będzie Eko-Food Janów, która od połowy grudnia ruszy ze sprzedażą soków Frulina. Bo jak twierdzi prezes firmy spożycie soków w Polsce będzie rosnąć.

- Wejście do sieci byłoby mało efektywne, bo nasze produkty są jednodniowe a polscy konsumenci coraz częściej robią zakupy w dużych marketach raz w tygodniu. Nasze soki nie są pasteryzowane i muszą być dostarczane na bieżąco do punktów sprzedaży - mówi Krzysztof Bałanda.

Prezes liczy, że na koniec 2010 r. firma wypracuje zysk netto.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane