Spada sprzedaż wódki

Autor: Rzeczpospolita 29 lipca 2013 09:04

Polacy ograniczyli zakupy czystej. Słabnie też popyt na smakowe trunki - podaje Rzeczpospolita.

Niemal 4,8 mld zł przeznaczyli Polacy na wódkę w pierwszej połowie 2013 roku - wynika z danych firmy badawczej Nielsen. W tym samym czasie rok wcześniej nasze wydatki były o około 200 mln zł wyższe. Sprzedaż, liczona w litrach, zmalała w tym czasie o blisko 
5 proc.

O nieco ponad 1 proc. niższa była też sprzedaż wódek smakowych, która jeszcze w I kw. 2013 r. zwiększyła się o 1 proc. Branża tłumaczy to m.in. wysoką bazą sprzed roku - popyt był wówczas duży, głównie przez Euro 2012.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane