Spada wartość sprzedaży energetyków

Autor: rp.pl 12 sierpnia 2011 08:54

Polacy spożywają coraz więcej napojów energetycznych. Jednak wartość rynku spada przez duże promocje cenowe, na które decydują się producenci - informuje rp.pl.

Na wojnę cenową poszedł FoodCare, któremu kilka miesięcy temu sądy zabroniły sprzedaży napoju energetycznego Tiger. W związku z tym spółka czasowo obniżyła cenę napoju Black do 1,1 zł i sprzedaje go z niewielką marżą - informuje rp.pl. Black ma zrekompensować brak Tigera i zagrozić napojowi o tej samej nazwie, który produkuje Maspex.

Jak informuje Rzeczpospolita na zamieszaniu na rynku skorzystał Red Bull, któremu kilka lat temu Tiger odebrał pozycję lidera.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane