REKLAMA
REKLAMA

Spada wartość sprzedaży energetyków

Autor: rp.pl 12 sierpnia 2011 08:54

Polacy spożywają coraz więcej napojów energetycznych. Jednak wartość rynku spada przez duże promocje cenowe, na które decydują się producenci - informuje rp.pl.

REKLAMA
Na wojnę cenową poszedł FoodCare, któremu kilka miesięcy temu sądy zabroniły sprzedaży napoju energetycznego Tiger. W związku z tym spółka czasowo obniżyła cenę napoju Black do 1,1 zł i sprzedaje go z niewielką marżą - informuje rp.pl. Black ma zrekompensować brak Tigera i zagrozić napojowi o tej samej nazwie, który produkuje Maspex.

Jak informuje Rzeczpospolita na zamieszaniu na rynku skorzystał Red Bull, któremu kilka lat temu Tiger odebrał pozycję lidera.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA