Spadła wielkość sprzedaży przypraw

Autor: Rzeczpospolita 2 sierpnia 2011 09:24

Spadła wielkość sprzedaży przypraw

Wartość polskiego rynku przypraw sięgnęła 1 mld złotych i przestała rosnąć. Trudno dziś znaleźć firmę z tej branży, która nie szukałaby możliwości rozwoju w innym segmencie rynku spożywczego - pisze Rzeczpospolita.

Wzrost wartości rynku o niecałe 0,5 proc. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej branża zawdzięcza mieszankom przypraw i dodatkom, m.in. marynatom i panierkom. Wydatki na tzw. przyprawy jednorodne, czyli głównie pieprz, liście laurowe i majeranek, zatrzymały się bowiem na poziomie ok. 345 mln zł.

Spadła natomiast wielkość sprzedaży przypraw. Tych jednorodnych o 4,8 proc., natomiast mieszanek i dodatków o niemal 1 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane