Spowolnienie gospodarcze nie dotyka branży napojów sojowych w Polsce

Autor: portalspozywczy.pl 22 maja 2009 12:14

Spowolnienie gospodarcze nie dotyka branży napojów sojowych w Polsce

- Nie zauważamy, by kryzys wpłynął na sprzedaż naszych produktów - mówi Agnieszka Rutkowska, menedżer firmy Sante A.Kowalski, która jest wyłącznym dystrybutorem wyrobów sojowych marki Alpro soya w Polsce. - W marcu notowaliśmy rekordowe obroty - dodaje.

Sprzedaż Alpro soya w Polsce rośnie rocznie o 25 proc. Najdynamiczniej, bo o ok. 30 proc. wzrasta zainteresowanie napojami sojowymi. Stanowią one ok. 84 proc. wszystkich produktów tej marki. Pozostałe 16 proc. to deserki.

Według niej, 45-47 proc. sprzedaży zachodzi w kanale tradycyjnym. Głównymi partnerami wśród sieci natomiast są m.in. Carrefour, Tesco, Auchan i Real.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10821

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane