Sprzedaż gotowych drinków wzrosła o 40 proc.

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 25 maja 2010 10:48

Sprzedaż gotowych drinków wzrosła o 40 proc.

Spadki cen gotowych drinków (o około 8 proc.) zaowocowały ponad 40-proc. wzrostem sprzedaży. Za obniżkami stoją sieci handlowe i lokalni dystrybutorzy. To oni rezygnowali ze swojej marży, aby ograniczyć spadek sprzedaży alkoholu - informuje "Dziennik Gazeta Prawna".

Według wyników za luty i marzec sprzedaż gotowych drinków wzrosła o 16,7 proc. To sugeruje, że lato - gdy tego typu napojów sprzedaje się najwięcej - będzie bardzo dobre.

Producenci spodziewają się, że cały rynek w tym roku wzrośnie o ok. 30 proc. Jego wartość w 2009 roku sięgnęła 47 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane