REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż Metro Group w 2009 r. spadła o 3,6 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 12 stycznia 2010 15:49

Grupa Metro zakończyła 2009 r. 0,2-proc. wzrostem sprzedaży. Poprawa wyników widoczna jest tylko przy porównywaniu danych w walutach lokalnych. Po ujednoliceniu waluty okazuje się, że Grupa osiągnęła 65,5 mld euro obrotów. To wynik o 3,6 proc. gorszy niż rok temu.

REKLAMA

Największy spadek sprzedaży firma zanotowała w Europie Wschodniej - o 12,8 proc. do 15,8 mld euro. Tu jednak najwyraźniej widać wpływ niekorzystnych kursów walut. W lokalnych pieniądzach w naszym regionie odnotowano największy wzrost - o 1,4 proc.
Sieć Makro Cash & Carry zanotowała w 2009 r. 7,6-proc. spadek sprzedaży do 30,6 mld euro, sieć Real osiągnęła 11,3 mld euro, czyli 0 2,9 proc. mniej niż rok temu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA