Sprzedaż musli w Polsce wzrosła o 17,6 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 29 lipca 2010 14:30

Sprzedaż musli w Polsce wzrosła o 17,6 proc.

Sprzedaż musli w Polsce wzrosła wartościowo o 17,6 proc., zaś ilościowo o 11,4 proc. - wynika z badań Nielsena za rok zakończony w maju '2010. Pozycję lidera utrzymuje Sante.

Z badań Nielsena wynika, iż spółka Sante osiągnęła średni roczny udział wartościowy w rynku na poziomie 23 proc., z rekordowym wynikiem 25,7 proc. zanotowanym w maju tego roku.

Musli kupowane jest głównie w sklepach wielkopowierzchniowych. Najwięcej, 23 proc. sprzedaży, ma miejsce w sklepach powyżej 2,5 tys. mkw.

- Konsumenci najchętniej sięgają po większe opakowania o pojemności od 300 do 500 g. Na rynku widać za to lekki spadek zainteresowania opakowaniami do 250g. Ma to zapewne związek ze zmianami w stylu życia Polaków, którzy na stałe włączyli do swojego jadłospisu różnego rodzaju płatki w tym także musli - komentuje Marcin Jerzewski, Marketing Manager w Sante A.Kowalski sp.j.

Według specjalistów zajmujących się rynkiem spożywczym popyt na różnego rodzaju sypkie produkty śniadaniowe będzie wzrastał. Płatki śniadaniowe, w tym musli, postrzegane są przez konsumentów jako produkt zdrowy i nowoczesny.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane