Sprzedaż napojów bezalkoholowych na stabilnym poziomie

www.portalspozywczy.pl 25 stycznia 2015 20:27

Jesteśmy zadowoleni z wyników sprzedaży w 2014 roku oferowanych przez nas napojów. Z uwagi na zwiększający się sezonowo popyt na napoje gazowane, największe wzrosty sprzedaży odnotowaliśmy tradycyjnie w okresie karnawału, wiosenno-letnim oraz Świąt Bożego Narodzenia - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Christophe Guille, prezes PepsiCo na Europę Centralną.

Jak potwierdza prezes PepsiCo, sprzedaż napojów bezalkoholowych podlega cyklom sezonowym, jednak generalnie w 2014 roku utrzymywała się na stabilnym poziomie.

- Przewidujemy dalsze wzrastające zainteresowanie konsumentów lżejszymi wariantami napojów typu cola, a także napojami na bazie herbaty słodzonymi stewią. Z uwagi na zmieniający się styl życia konsumentów spodziewamy się, że na co dzień będą oni częściej wybierali napoje w opakowaniach 0,5 l typu "single serve" - dodaje Christophe Guille.

Jak przyznaje, dla PepsiCo rok 2014 w Polsce był bardzo udany - obfitował w nowości produktowe i kampanie marketingowe - zarówno w segmencie napojów, jak i przekąsek. - Dużym zainteresowaniem cieszyły się nasze sztandarowe marki napojowe: Pepsi i jej bezcukrowe warianty Pepsi Max i Pepsi Light/Lemon, napoje na bazie herbaty Lipton Ice Tea oraz smakowe napoje gazowane: Mirinda, 7UP i Mountain Dew. Konsumenci chętnie sięgali też po Rockstar Energy Drink. Odnotowaliśmy także rosnącą sprzedaż w segmencie wody, szczególnie w kanale HoReCa - komentuje prezes PepsiCo.  

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane