Sprzedaż napojów bezalkoholowych wyhamowała

Autor: portalspozywczy.pl 19 marca 2010 13:23

- Polski rynek napojów bezalkoholowych wyhamował dotychczasowy imponujący wzrost. W końcówce roku w dalszym ciągu widoczny był spadek na wszystkich naszych rynkach bez sygnałów ożywienia. Oczekujemy, iż ten negatywny trend będzie trwał co najmniej do końca pierwszego półrocza 2010 r., głównie z powodu wzrostu bezrobocia i kryzysu zaufania konsumentów - podkreśla Jannis Samaras, prezes i akcjonariusz Kofoli.

Należąca do Kofola Hoop spółka Hoop Polska zanotowała 3-proc. spadek przychodów ze sprzedaży - z 502 mln zł do 485 mln zł.
- Spadek ten spowodowany był trudnościami w dystrybucji i pogorszeniem rotacji wyrobów oraz wycofywaniem się spółki ze sprzedaży mniej perspektywicznych marek. Obecnie spółka koncentruje się na odbudowaniu udziałów rynkowych i zwiększeniu sprzedaży - podkreśla Jannis Samaras.
Spółka zanotowała także 6,7 mln zł straty operacyjnej wobec 280 tys. zł zysku rok wcześniej. Strata netto wyniosła 22,9 mln zł, wobec 25,3 mln zł straty w 2008 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane