Sprzedaż ryb spada po Wielkanocy

Autor: portalspozywczy.pl 18 maja 2012 14:04

Okres po Wielkanocy jest okresem, w którym sprzedaż ryb ulega naturalnemu spowolnieniu. Lodówki, w których do tej pory znajdowały się ryby i pierogi ustępują miejsca sezonowym produktom takim jak np. lody. Tak jest także i w tej chwili - powiedział Michał Abramczyk, dyrektor ds. handlu i marketingu firmy Abramczyk Sp. z o.o.

- To, czy owe spowolnienie jest naturalne, czy też dopadają nas skutki kryzysu dowiemy się we wrześniu, kiedy skończy się martwy dla branży ryb mrożonych sezon. W chwili obecnej, nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jaka będzie sytuacja w drugiej połowie roku. Ciągłe zmiany cen surowców i ich braki spowodowane mniejszymi połowami lub chorobami całych hodowli oraz wahania kursu walut powodują, że bardzo trudno przewidzieć jak będzie wyglądała sprzedaż całym rok 2012 - mówi Michał Abramczyk.

 

Więcej na www.portalspozywczy.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane