Sprzedaż sieci Biedronka wzrosła w 2009 r. o prawie 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 15 stycznia 2010 09:12

Sprzedaż sieci Biedronka wzrosła w 2009 r. o prawie 30 proc.

Pomimo kryzysu sprzedaż sieci dyskontów Biedronka przekroczyła w ubiegłym roku 16,06 mld zł, a to oznacza rekordowy wzrost o 29,8 proc.

Ubiegłoroczna sprzedaż polskiej sieci liczona w euro wzrosła 5,8 proc. do 3,7 mld euro. Wyniki w złotówkach są znacznie lepsze - wzrost wyniósł 29,8 proc. a przychody to ponad 16,06 mld zł
Należaca do portugalskiej firmy Jeronimo Martins seć dyskontowa w ostatnim roku powiększyła się o 163 placówki i na koniec roku miała 1466 sklepów.
Biedronka przejęła w ub. roku sieć dyskontów Plus. Przejęte sklepy odpowiadają już za ok 12 proc. sprzedaży firmy.
Cała Grupa Jeronimo Martins poprawiła ubiegłoroczne obroty o 6,1 proc. do 7,31 mld euro. Sieć Biedronka wygenerowała w minionym roku 50,9 proc. sprzedaży Grupy Jeronimo Martins.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane