PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Sprzedaż wód butelkowanych wzrosła o 11 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 17 sierpnia 2010 14:58

Sprzedaż wód butelkowanych wzrosła o 11 proc.

Z danych firmy badawczej Nielsen wynika, że spożycie wody butelkowanej dynamicznie rośnie. W bieżącym roku dynamika sprzedaży utrzymuje się na wyższym niż prognozowany poziomie. Rosną wszystkie segmenty - najszybciej wody czyste niegazowane i produkty smakowe, których bazą jest woda źródlana lub mineralna.

REKLAMA
Jak podaje Nielsen liderem sprzedaży w kategorii wód butelkowanych zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym pozostaje Żywiec Zdrój posiadając odpowiednio 22,8 proc. (+0,9pp vs 2009) i 32,8 proc. (+1,1pp vs 2009) udziałów w rynku (za Nielsen, Cała Polska + Stacje Benzynowe, styczeń-czerwiec 2010).

- Mamy bardzo dobre wyniki, mimo że dla całej kategorii początek roku był stosunkowo trudny w związku z niskimi temperaturami panującymi wiosną. Dynamika całego biznesu utrzymuje się na prognozowanym 15 proc. poziomie - mówi Łukasz Szkutnik, kerownik ds. rozwoju kanałów sprzedaży w Żywiec Zdrój S.A.

Producenci wody butelkowanej zgodnie podkreślają, że cała kategoria będzie nadal rosła, bo wciąż pijemy dużo mniej niż na Zachodzie Europy. Na ich wyniki bez wątpienia będą miały wpływ tegoroczne upały, chociaż uważają oni, że jeszcze za wcześnie na podsumowania, wszakże sezon się jeszcze nie skończył.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA