Stagnacja na rynku dań w słoikach. Rośnie sprzedaż na tackach

www.portalspozywczy.pl 31 stycznia 2013 14:38

Z naszej wiedzy wynika, że tradycyjnie pakowane dania gotowe, takie jak np. słoiki, wykazują stagnacyjny trend sprzedażowy i trudno w ich przypadku mówić o jakiejkolwiek zadowalającej dynamice konsumpcji - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Zdzisław Műller z firmy Concept, realizującej projekt Vending Solution.


Zgoła inaczej zachowują się dania obiadowe pakowane na tackach w technologii MAP. - Doskonałym przykładem potwierdzającym taki stan rzeczy jest chociażby wycieczka do sklepów sieciowych kanału nowoczesnego, a szczególnie do sklepów dyskontowych.. W okresie ostatniego roku znacząco wzrosła ilość producentów proponujących swoje wyroby, jak i zakres proponowanego menu - zauważa Műller. - Na przykładzie własnej działalności potwierdzam, że miesięczna ilość sprzedawanych przez nas posiłków w ujęciu yoy wzrosła czterokrotnie, chociaż zawsze można by zarzucić tak znaczącej dynamice, iż startowaliśmy z poziomu "podłogi" - dodaje.

Skąd bierze się przewaga pakowania na tackach? - Pozwala ono na większą różnorodność serwowanego menu. Producenci proponują w tej formie najczęściej dania bez konserwantów, łatwe do podgrzania w mikrofali wprost w opakowaniu handlowym - mówi przedstawiciel firmy Concept. - W określaniu plusów takiego pakowania trudno pominąć także fakt , że wspomniane opakowanie nadaje się do dystrybucji poprzez automaty vendingowe a gabarytowa ilość opakowań po spożyciu jest dziesięciokrotnie mniejsza niż w przypadku tradycyjnych słoików - zaznacza.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane