Sukces na rynku dań gotowych tkwi w innowacyjności

www.portalspozywczy.pl 12 sierpnia 2016 12:42

W ostatnich latach rynek dań gotowych rozwijał się w naszym kraju wolniej, niż można by się tego spodziewać. Dobrym kierunkiem okazało się wykorzystanie segmentu dań convenience. Zdaniem Grzegorza Rykaczewskiego, analityku agrobiznesu w Banku Zachodnim WBK, bez innowacyjnych rozwiązań trudno w ogóle mówić o skutecznym rozwoju segmentu mięsnych dań gotowych.

Rynek dań gotowych w Polsce w ostatnich latach rozwijał się znacznie wolniej niż zakładano wcześniej. Pomimo wzrostu gospodarczego, producenci nie byli w stanie znacząco zwiększyć zainteresowania konsumentów tym rodzajem asortymentu. Co istotne, konsekwencją tej sytuacji było pojawienie się bodźca do poszukiwania nowej formuły produktów. Dobrym kierunkiem okazało się wykorzystanie rozwoju segmentu żywności convenience. W rezultacie, obok np. dobrze znanych dań w słoikach, pojawiła się np. szeroka paleta dań warzywno-mięsnych, stanowiących gotowe zestawy obiadowe. Są to produkty charakteryzujące się często innowacyjnymi opakowaniami, np. dostosowanymi do podgrzewania w mikrofali - podkreśla analityk BZ WBK.

Całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane