Supermarkety najlepszym kanałem zbytu mięs

Autor: portalspozywczy.pl 17 kwietnia 2009 14:33

W związku ze wzrastającą ilością supermarketów, ten kanał dystrybucji jest najlepszą drogą dotarcia do jak największej liczby konsumentów. Dlatego jesteśmy obecni we wszystkich sieciach wielkiej dystrybucji oraz w dyskontach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Świątek, marketing manager w zakładach mięsnych Krzyżanowscy.

We wspomnianych kanałach dystrybucji produkty Firmy Krzyżanowscy obecne są pod markami Burger Bar, Dobre Menu oraz markami własnymi sieci i dyskontów. - Grupa docelowa naszych produktów jest bardzo szeroka, stanowią ją zarówno klienci indywidualni, jak i kanał gastronomiczny. Zawdzięczamy to formie pakowania naszych produktów - wyjaśnia Małgorzata Świątek. - Produkty można znaleźć zarówno w ekonomicznych, dużych opakowaniach - dla gastronomii, jak i mniejszych, które są bardziej funkcjonalne dla klienta indywidualnego - dodaje.

Z uwagi na to, że produkty Krzyżanowskich są obecne przede wszystkim w sieciach i dyskontach, odbiorcami wyrobów firmy są przeważnie mieszkańcy dużych i średnich miast.- Ze względu na ekspansję dyskontów i sieci do co raz mniejszych miejscowości, większe grono odbiorców ma okazję spróbować naszych produktów - ocenia marketing manager w zakładach Krzyżanowscy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11144

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane