REKLAMA
REKLAMA

Udział marek własnych w segmencie słodyczy będzie wzrastał

www.portalspozywczy.pl 12 grudnia 2013 16:15

Marki własne to obecnie około 11 proc. rynku słodyczy - ocenia Marek Przeździak, prezes Polbisco. Jego zdaniem, udział private labels będzie jeszcze wzrastał.

REKLAMA
- Jeśli chodzi o segment private labels to udział marek własnych będzie wzrastał. Już teraz mają one dość duży udział w całym rynku - ok. 11 proc. - mówi Marek Przeździak, w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
- Na pewno jednak nie spowoduje to odwrotu od produktów markowych. Konsumenci cenią bowiem produkty markowe, o określonych walorach smakowych, które obecne są na rynku od wielu lat. Tutaj szczególnie widać przywiązanie konsumentów do określonych produktów - dodaje.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA