Unilever: Na rynku lodów widoczne są nowe trendy

www.portalspozywczy.pl 26 czerwca 2013 14:11

Większe zainteresowanie sorbetami i lodami o mniejszej zawartości kalorii to jedne z nowych trendów na rynku lodów - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Katarzyna Gajda, Specjalista ds. Badań i Rozwoju Produktów w Unilever Polska.

Ludzie coraz częściej interesują się tym, co jedzą, więc wybór coraz częściej pada na takie produkty jak nasze lody Max, które mają mniej kalorii niż standardowe lody, a także różnego rodzaju sorbety. Widzimy też, że konsumenci zamiast pieczenia ciast coraz częściej kupują konkretne desery, np. tiramisu lub pana cotta - mówi Katarzyna Gajda.

Największe spożycie lodów jest w krajach dosyć zimnych, jak Finlandia, gdzie bardzo dużo je się lodów zabieranych do domu, w litrowych opakowaniach. - Nasza propozycja podawania lodów jako deserów, które Polacy znają i uważają za desery premium, może spowodować wzrost zainteresowania lodami familijnymi - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11009

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane