PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Unilever: rynek lodów spożywanych w domu ma duży potencjał rozwojowy

Autor: portalspozywczy.pl 15 listopada 2010 16:06

Rynek lodów impulsowych jest już dość mocno nasycony, a różnice w wielkości konsumpcji między Polską a krajami zachodnimi, są stosunkowo niewielkie. Z kolei rynek lodów, które spożywa się w domu jest ciągle słabo rozwinięty, stanowi zatem ciekawy potencjał rozwojowy - mówi Michał Mrowiec, National Customer Developmnent Director, członek zarządu Unilever Polska.

REKLAMA

- W Polsce konsumpcja tego typu produktów to ok. 1,5 litra rocznie na osobę, gdy w Europie jest to ponad 4 litry na jednego mieszkańca. To pokazuje, jak duża jest przepaść między rynkami, a tym samym wskazuje, jakie są możliwości rozwoju tego rynku - dodaje Michał Mrowiec.

W tej chwili wszyscy producenci lodów w Polsce próbują uczyć konsumentów, że lody mogą być także smacznym, zdrowym deserem.

Czytaj więcej w artykule Członek zarządu Unilever: Na początku roku rynek lodów notował nawet dwucyfrowe spadki

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 14189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA