W 2017 r. wartość rynku sosów, dressingów i przypraw wyniesie 4,64 mld zł

www.portalspozywczy.pl 12 grudnia 2013 12:47

Rynek sosów, przypraw i dressingów w Polsce w 2012 r. był wart 4,48 mld zł. W 2017 r. wartość tego rynku ma wzrosnąć do 4,64 mld zł - wynika z danych Euromonitora.

Według szacunków firmy Euromonitor International w 2013 r. rynek sosów, dressingów i przypraw będzie wart 4,517 mld zł. Z tego 2,23 mld zł stanowić będzie sprzedaż sosów do gotowania, 1,48 mld zł stołowe sosy, 505,7 mln zł produkty marynowane, 414 mln zł pasty i przeciery pomidorowe a 1,4 mln zł dipy.

Według danych Euromonitora w 2012 r. w kategorii sosów, dressingów i przypraw największymi firmami w Polsce były takie podmioty jak: Unilever, Nestle, McCormick&Co, Agros Nova oraz Heinz. Z kolei jeśli chodzi o pięć największych brandów na polskim rynku sosów, dressingów i przypraw Euromonitor wskazuje odpowiednio na: Nestle, Unilever, McCormick, Heinz i grupę Agros Nova.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane