W ciągu roku rynek musli wzrósł o niemal 200 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 1 października 2009 15:43

W ciągu roku rynek musli wzrósł o niemal 200 proc.

- W ostatnim roku sprzedaż musli w naszym kraju, zarówno pod względem ilościowym, jak wartościowym, niemalże podwoiła się - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kowalski, właściciel firmy Sante, powołując się na najświeższe dane Nielsena.

Według danych z marca br., pod względem wartości sprzedaży musli, Sante posiada prawie 24 proc. udziałów w rynku, a pod względem ilościowym ponad 20 proc. rynku. Obecnie rośnie mu konkurent, Bakalland wchodzi w ten, dotychczas obcy mu segment, i chce w półtora roku zdobyć 5 proc. rynku.

I podkreśla, że Sante chce pozostać czołowym polskim producentem na rynku musli. Liczy na to, że w walce o klienta pomoże także wieloletnia obecność na rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane