W I kw. 2009 r. Biedronka sprzedała w Polsce produkty za 3,5 mld zł

Autor: portalspozywczy.pl 7 maja 2009 14:28

Pomimo pogłębiającego się w Polsce spowolnienia gospodarczego, całkowita sprzedaż w sieci Biedronka, należącej do Grupy JM, na koniec I kwartału 2009 r. wzrosła o 5,2 proc. w euro (32,3 proc. w zł) w porównaniu do I kwartału 2008 i wyniosła blisko 3,5 mld zł (800mln euro).

To świetny wynik gdy dodamy, że w tym roku wzrost sprzedaży związany ze Świętami Wielkanocnymi nie przypadał w I kwartale, tak jak w ubiegłych latach. Sprzedaż porównywalną (tzw. like for like) w pierwszym kwartale wzrosła o 7,7 proc.

Portugalska Grupa Jeronimo Martins, do której należy Biedronka zamknęła I kwartał roku 2009 wzrostem sprzedaży o 6,7 % w stosunku do tego samego okresu w ubiegłym roku, przekraczając wartość 1,6 mld euro.

W porównaniu do analogicznego okresu 2008 r., zysk netto Grupy JM wzrósł o 2 proc., dając wynik 32,5 mln euro.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10682

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane