W III kw. Pernod Ricard zantował spadek sprzedaży wina i szampana o 13 proc.

Autor: portalspożywczy.pl 23 października 2009 15:25

Od początku lipca do końca września światowa sprzedaż wina i szampana marek należących do Pernod Ricard spadła o 13 proc. Sprzedaż mocnych alkoholi należących do koncernu spadła o 2 proc.

Z raportu kwartalnego przygotowanego przez Pernod Ricard wynika, że Europa pozostaje regionem najbardziej dotkniętym kryzysem gospodarczym. Oddziały w Polsce i Rosji zaobserwowały znaczne spadki sprzedaży alkoholi. W porównaniu do innych rynków Europa Środkowa i Wschodnia wypadają bardzo niekorzystnie.

Również w Europie Zachodniej sytuacja pozostaje na większości rynków bardzo trudna. Wzrosty sprzedaży swoich produktów Pernod Ricard odnotował jedynie w Szwecji, Grecji i Portugalii.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12453

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane