W kryzysie drogie wina sprzedawły się gorzej

Autor: portalspozywczy.pl 12 lutego 2010 14:34

Wina z wysokiej półki najmocniej odczuły skutki spowolnienia gospodarczego, gdyż jako dobro luksusowe, z którego w miarę łatwo zrezygnować zostały zastąpione przez wina z półki średniej - mówi Marcin Czarnecki, purchasing manager Voyager WineClub.

Zdaniem Marcina Czarneckiego w miarę poprawy sytuacji udział wydatków na dobra luksusowe, w tym drogie wina będzie rósł. - Nie przypuszczam jednak, aby szybko mógł osiągnąć poziom sprzed kryzysu - podkreśla manager Voyager WineClub.

Jak kształtuje się rynek win ze średniej i niskiej kategorii cenowej? - W mojej opinii rynek ten ma i mieć będzie tendencję wzrostową. Sprzedaż wina rośnie, zaczyna nam ono towarzyszyć już nie tylko przy okazji najważniejszych wydarzeń, ale staje się napojem popularnym, spożywanym do obiadu, kolacji czy też podczas wieczornego relaksu - uważa Czarnecki. - Mało kogo stać aby 3-4 razy w tygodniu kupował wino za 100- 200 zł, raczej zdecyduje się na tańszą pozycje, a cenniejsze pozycje zachowa na wyjątkowe okazje - zaznacza.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11586

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane