W Netto marki własne generują 15 proc. obrotów

Autor: portalspozwczy.pl 26 marca 2010 13:50

Na półkach sklepów duńskiej sieci Netto można znaleźć obecnie 180 produktów pod marką własną, wkrótce pojawi się na nich 50 kolejnych pozycji. - Do końca chcemy mieć na półkach ok. 230 produktów marki własnej - mówi Daniel Grabka, szef Działu Zakupów sieci Netto.

 

- Mamy opracowaną koncepcję na kilkadziesiąt produktów w ramach marki własnej, praktycznie gotowych do wprowadzenia. To kiedy pojawią się na półkach naszych sklepów uzależniamy od oczekiwań konsumentów, sytuacji rynkowej i współpracy z dostawcami - wyjaśnia Daniel Grabka.

Jednocześnie podkreśla, że sklepy Netto bazują na ofercie oryginalnych produktów markowych, których jest obecnie na półkach ok. 300. - W naszych placówkach klient ma wybór, nie chcemy nikogo zmuszać do zakupu marki własnej w każdej kategorii - wyjaśnia Daniel Grabka. - Gdy w danej kategorii jest ugruntowany lider, mający wysokie udziały rynkowe, nie pozbawiamy klientów możliwości zakupu takiego produktu w naszym sklepie. Ale, oczywiście, liczba produktów z kategorii marki własnej będzie stale rosnąć - dodaje.

Marka własna ma stanowić ok. 15 proc. asortymentu. Obecnie produkty private label generują ok. 15 proc. obrotów firmy. Obecnie sieć Netto najmocniej rozbudowany asortyment typu private label ma w takich kategoriach jak: napoje, słodycze, makarony, piwo, dania gotowe, czy konserwy. Jak zapewnia Daniel Grabka Netto będzie najmocniej rozwijać swoją ofertę produktów sieciowych właśnie w tych obszarach.
Netto zarządza w Polsce siecią ok. 190 sklepów dyskontowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane