W okresie świątecznym sprzedaż wędlin klasy premium rośnie nawet o 20 proc.

www.portalspozywczy.pl 22 grudnia 2014 14:15

- Największym powodzeniem cieszą się kiełbasy i szynki: tradycyjne, suche i białe. Dlatego również w tym roku liczymy na świąteczny wzrost przychodów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Teresa Jochemczyk, prezes Zakładów Mięsnych Mysław.

Polacy są w światowej czołówce, jeśli chodzi o zakupy i spożycie wędlin. W 2013 r. krajowi konsumenci przeznaczyli na ich zakup 14,5 mld zł. W okresie świątecznym trend się zwiększa. - Na świąteczny stół szukamy produktów wyróżniających się naturalnym smakiem, uzyskanym dzięki leżakowaniu mięsa w solance skomponowanej według tradycyjnych receptur. Taka produkcja to podstawa rynkowego sukcesu ZM Mysław. Z jednego kilograma mięsa użytego do produkcji szynki lub polędwicy uzyskuje się tylko 0,80 kg gotowego wyrobu a opakowanie wędlin w płócienko zapewnia im przez długi czas soczystość i kruchość - podkreśla Teresa Jochemczyk.

Warto zwrócić uwagę, że polscy konsumenci coraz bardziej restrykcyjnie podchodzą do obecności w produktach wzmacniaczy smaku, barwników, aromatów i innych dodatków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane