W Polsce rośnie popyt na słabsze alkohole

Autor: Rzeczpospolita 27 kwietnia 2012 13:55

Od 2007 r. wydatki na takie napoje zwiększyły się o ponad 250 proc. - pisze Rzeczpospolita.

Polacy przeznaczyli w ubiegłym roku na drinki gotowe 74 mln zł.  To o ponad 30 proc. więcej niż w 2010 roku i aż o ponad 250 proc. więcej niż w 2007 r.

Maciej Meyer z firmy alkoholowej Belvedere, której marka Sobieski Impress jest liderem w Polsce, uważa, że rozwój rynku alkopopów to także efekt promocyjnych działań producentów w ostatnich latach. Ich kulminacja przypada zazwyczaj na okres wakacji, bo właśnie wtedy popyt na RTD jest największy. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane