W przyszłym roku wzrośnie liczba klientów zainteresowanych wędlinami premium

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl 4 grudnia 2009 16:44

Liczba klientów kupujących najdroższe produkty pozostaje względnie stała, niezależnie od ogólnego stanu portfela polskiego konsumenta. - Segment premium rozwija się coraz lepiej, ponieważ konsumenci większą uwagę przywiązują do tego, co kupują. Kryterium jakości zyskuje względem kryterium ceny - mówi Marcin Makota z ZM Pamso.

Zdaniem przedstawiciela Pamso węliny z górnej półki to rozwojowa grupa produktów. - Ponadto produkty premium zapadają konsumentom w pamięć, ponieważ pojawiają się na rynku jako osobne marki - tłumaczy Marcin Makota.

- W przypadku sprzedaży produktów Premium najlepiej sprawdza się własna sieć handlowa, gdzie producent sam może zadbać o właściwą ekspozycję - podkreśla przedstawiciel Pamso.

 


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10467

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane