W segmencie sosów mokrych marki własne mają 15,2 proc. udziałów

Autor: portalspozywczy.pl 14 kwietnia 2010 12:52

Z danych firmy badawczej AC Nielsen wynika, że wartościowo największy udział na rynku sosów gotowych mokrych ma Agros Nova, która kontroluje 36,3 proc. tego rynku.

Dane AC Nielsen wskazują, że Heinz kontroluje 19,7 proc. rynku mokrych sosów w Polsce. Marki własne stanowią 15,2 proc. udziału w tym segmencie rynku.
Unilever ma 9,1 proc wartościowego udziału w gotowych sosach mokrych, Mars 5,1 proc. a Dawtona 3,6 proc. Pozostałe firmy kontrolują 11,1 proc. rynku mokrych sosów gotowych w Polsce.

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane