REKLAMA
REKLAMA

Wartość kategorii produktów pakowanych rośnie w Polsce bardzo dynamicznie

www.portalspozywczy.pl 22 stycznia 2016 17:04

Wartość kategorii produktów pakowanych, ciast i wyrobów piekarniczych rośnie w Polsce bardzo dynamicznie - ciasta pakowane 3 proc., chleby tostowe 6 proc., a ciasta drożdżowe 12 proc. w ujęciu rocznym. Konsumenci kupujący te kategorie zwracają uwagę głównie na smak, ale też m.in. na sposób pakowania i skład wyrobów - ocenia firma Dan Cake.

REKLAMA

- Konsumenci, decydujący się na wybór produktów z naszej kategorii, cenią je przede wszystkim za higieniczny sposób pakowania. Szczelne zamknięcie, pasteryzacja, pakowanie w niemal sterylnych warunkach tzw. „czystego pomieszczenia” – to cechy, które świadczą o pełnym bezpieczeństwie produktów. Co więcej, przez cały okres przydatności do spożycia zachowują świeżość i nie tracą swych walorów smakowych – mówi Wiktor Kowalski, ekspert z firmy Dan Cake Polonia.

Portalspozywczy.pl


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA