Wartośc rynku herbaty szacowana na 1,5 mld zł

Autor: Rzeczpospolita 17 kwietnia 2011 18:22

Według danych Nielsena od lutego 2010 roku do stycznia 2011 r. Polacy kupili ok. 23,6 mln kilogramów herbaty, czyli o 4,2 proc. mniej niż rok wcześniej. Wartość sprzedaży skurczyła się o 0,2 proc. - pisze Rzeczpospolita.

Jak informuje Rzeczpospolita trzy marki mają ponad 5 proc. udział w polskim rynku herbat w ujęciu ilościowym. To Saga i Lipton, marki należące do koncernu Unilever. Na trzeci miejscu jest Minutka należąca do Mokate. Największi producenci walczą najintensywniej o segment ekonomiczny.

Eksperci twierdzą, że rywalizację przetrwają najbardziej aktywne firmy, których oferta będzie rozwijać cały rynek i będzie innowacyjna - informuje "Rz".

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11439

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane