REKLAMA
REKLAMA

Wawel zwiększył obroty o 23 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 9 kwietnia 2010 10:45

Producent słodyczy Wawel zwiększył przychody ze sprzedaży z 255,4 mln zł uzyskanych w 2008 r. do 313,3 mln zł. Zysk netto wzrósł w tym okresie z 25 do 32 mln zł.

REKLAMA

 W 2009 r. spółka przeprowadziła w telewizji publicznej i komercyjnej liczne kampanie reklamowe poprawiające rozpoznawalność marki Wawel. Celem spółki na najbliższy okres jest dalsza poprawa dystrybucji oraz świadomości posiadanej marki. Zarząd zakłada dalszy wzrost sprzedaży eksportowej, poprzez intensyfikacje działań dystrybucyjnych głównie na rynku europejskim.
Do głównych zagrożen i czynników ryzyka zarząd słodyczowej spółki zalicza wzrost cen podstawowych surowców do produkcji (głównie ziarna kakaowego) oraz wystąpienie niekorzystnych dla spółki zmian kursów walutowych (EUR, USD, GBP), co w konsekwencji może wpłynąć na wzrost kosztów zakupu surowców z importu.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4341

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA