Właściciel sieci Netto zanotował w I kw. 3,2 proc. spadek sprzedaży

Autor: planet retail.pl 13 maja 2009 13:11

Duński operator detaliczny Dansk Supermarked, do którego należy w Polsce sieć dyskontów Netto poinformowała, że w I kw. 2009 r. zanotowała spadek sprzedaży o 3,2 proc do 2.3 mld USD w porównaniu z analogicznym okresie 2008 roku.

Obroty sklepów sieci działających w Danii, Niemczech, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii pozostały w większości niezmienione.

Zysk sieci Netto w I kw. (po opodatkowaniu) spadł o 25 proc. do 48 mln USD. Główna przyczyną niższej sprzedaży była trudna sytuacja gospodarcza na rynkach, na których firma ma swoje sklepy, a w szczególności niższa sprzedaż produktów nieżywnościowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane