Wody i napoje funkcjonalne to przyszłość rynku napojów

www.portalspozywczy.pl 12 maja 2014 14:00

Rynek wody w Polsce systematycznie rośnie i wiele wskazuje na to, że trend ten utrzyma się przez najbliższe lata. Ujemna dynamika charakteryzująca kategorię napojów gazowanych, sugeruje, że świadomy konsument coraz częściej i chętniej sięga po wodę, która zdecydowanie bardziej kojarzy się ze zdrowiem - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Janusz Rubas, dyrektor handlowy w firmie Ustronianka.

Jak tłumaczy, rok 2013 był dla całej branży okresem ciężkiej pracy w niesprzyjających warunkach pogodowych i makroekonomicznych. Brak optymizmu wśród konsumentów powodował znaczne ograniczenia wydatków na zakupy żywności, które według danych Nielsena stanowią ponad 40 proc. wszystkich wydatków gospodarstw domowych.
- Rosnąca świadomość konsumentów stała się powodem zmian preferencji zakupowych, co w sposób bezpośredni przełożyło się na rynek, na którym najwyższa dynamika charakteryzowała segment wody. Dzięki temu nasza strategiczna marka Ustronianka osiągnęła zakładane cele sprzedażowe, a coraz większe zainteresowanie konsumentów, innowacyjnymi wodami funkcjonalnymi Ustronianki uzasadnia nasz optymizm i ambitne plany na 2014 rok - mówi Janusz Rubas.
Jego zdaniem, polscy konsumenci chcą dbać o zdrowie co wpływa na zainteresowanie kształtującą się na polskim rynku kategorią wód funkcjonalnych. - To perspektywiczny segment, który z pewnością będzie z każdym kolejnym rokiem zwiększał swoje udziały w rynku - mówi.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10456

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane