Wzrasta spożycie produktów półgotowych

Autor: portalspozywczy.pl 16 kwietnia 2009 14:38

Z punktu widzenia sprzedażowego sezon grillowy to okres strategiczny dla zakładów mięsnych. W tym czasie można zaobserwować przesunięcia w strukturze zakupów. Im bardziej sprzyjająca pogoda tym bardziej znaczący wzrost spożycia kiełbas i mięs przeznaczonych do przygotowania na grillu.

Wzrosty sprzedaży mogą sięgać nawet 20-30 proc. - mówi Łukasz Agaś, kierownik działu marketingu Prime Food.


Wśród potraw przeznaczonych na grill królują produkty wieprzowe, stanowiące blisko 60 proc. ogólnego spożycia. - Choć konsumenci są przyzwyczajeni do samodzielnego przygotowywania produktów, to z roku na rok wzrasta spożycie kategorii segmentu produktów półgotowych, których sprzedaż odbywa się głównie za pośrednictwem kanału nowoczesnego, czyli sieci super- i hipermarketów - zauważa Agaś. - Pomimo że przyjęło się, iż sezon grillowy rozpoczyna się długim weekendem majowym to przygotowania oferty produktowej rozpoczęliśmy w grudniu ubiegłego roku - dodaje.

W tegorocznej propozycji zakładów mięsnych z Przechlewa oprócz kiełbas grillowych, pojawi się seria mięs pod marką „na grill z Przechlewa" - są to porcje mięsa w marynatach przygotowane do bezpośredniego przyrządzenia na grillu. - Proponujemy karkówkę i boczek w marynacie oraz marynowane żeberka i golonkę. Dla bardziej wymagających konsumentów proponujemy marynowany stek z szynki z kością oraz stek z łopatki z kością - zapowiada Łukasz Agaś.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane